Հաշվետվություն, առաջին կիսամյակ

Ողջույն: Իմ անուն Մաիրա Միքայելյան է:

Սա իմ բլոգի հղումն է՝ https://miqayelyanmaria.edublogs.org/ :

Սա իմ էլեկտրոնային հասցեն է՝ miqayelyan-maria@mskh.am :

Ես սովորում եմ 3,3 դասարանում:

Այս ուսումնական տարում մենք ունեցել ենք շատ հետաքրքիր

այցելություններ և ճամփորդություններ: Մենք այցելել ենք Սարյանի

տուն-թանգարան, որն ինձ ամենաշատը հիշվեց: Այս ամիսների ընթացքում

ես սովորել եմ համակարգչով ավելի ինքնուրույն աշխատել, հնարամիտ լուծումներ

գտնել, նույնիսկ մայրիկիս սովորեցնել: Ունեմ ավելի շատ տեսանյութեր՝ ճաշ պատրաստելու,

աշնան, ամանորի մասին: Ինձ շատ դուր է գալիս բլոգ վարելը: Շատ եմ ուզում ունենալ իմ ալիքը բլոգում:

Ավելի շատ սիրում եմ տեսանյութեր պատրաստել: Իմ հաջորդ քայլը ինքնուրույն տեսանյութեր պատրաստել

սովորելն է, որը շատ եմ ուզում իրագործել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *